Μινωικά παλάτια και εκπαιδευτικοί περίπατοι στον λαβύρινθο της γνώσης

Γαβριλάκη Ειρήνη

Η ανασκαφή των μινωικών ανακτόρων άρχισε τον 19ο αιώνα, στο πλαίσιο του ευρύτερου ενδιαφέροντος για τις κρητικές αρχαιότητες, το οποίο αναπτύχθηκε στο πρόσφορο έδαφος που είχαν δημιουργήσει Περιηγητές (για παράδειγμα Pashley 1937) και Φιλόλογοι (για παράδειγμα Hoeck 1823-1829) και είχαν θρέψει ο θρύλος του Μίνωα, διάφορα αντικείμενα στις αγορές του εξωτερικού και οι μεγαλόστομες διατυπώσεις περί κυκλώπειων κατασκευών (Milchhoefer 1883, σ. 125). [...]

Γαβριλάκη Ειρήνη

Η ανασκαφή των μινωικών ανακτόρων άρχισε τον 19ο αιώνα, στο πλαίσιο του ευρύτερου ενδιαφέροντος για τις κρητικές αρχαιότητες, το οποίο αναπτύχθηκε στο πρόσφορο έδαφος που είχαν δημιουργήσει Περιηγητές (για παράδειγμα Pashley 1937) και Φιλόλογοι (για παράδειγμα Hoeck 1823-1829) και είχαν θρέψει ο θρύλος του Μίνωα, διάφορα αντικείμενα στις αγορές του εξωτερικού και οι μεγαλόστομες διατυπώσεις περί κυκλώπειων κατασκευών (Milchhoefer 1883, σ. 125). [...]

Η ανάγκη άμεσης συνεργασίας προς την κατεύθυνση της Επιμόρφωσης Ενηλίκων. Το παράδειγμα του Αρχαιολογικού Μουσείου Ρεθύμνου κατά το ακαδημαϊκό έτος 2009-2010.

Ειρήνη Γαβριλάκη: Aρχαιολόγος, Τμηματάρχης Μουσείων, Εκθέσεων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων της ΚΕ΄ Εφορείας Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων

Κατά το ακαδημαϊκό έτος 2009-2010, η ΚΕ΄ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων, στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής της πολιτικής πραγματοποίησε μια σειρά πιλοτικών δράσεων και συνεργασιών, με στόχο την προσέγγιση περισσοτέρων και νέων ομάδων κοινού μέσω της διεύρυνσης του κύκλου των συνεργατών της και της υιοθέτησης ευρύτερων (οριζόντιων) ή εξειδικευμένων (κάθετων) δράσεων.

Ειρήνη Γαβριλάκη: Aρχαιολόγος, Τμηματάρχης Μουσείων, Εκθέσεων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων της ΚΕ΄ Εφορείας Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων

Κατά το ακαδημαϊκό έτος 2009-2010, η ΚΕ΄ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων, στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής της πολιτικής πραγματοποίησε μια σειρά πιλοτικών δράσεων και συνεργασιών, με στόχο την προσέγγιση περισσοτέρων και νέων ομάδων κοινού μέσω της διεύρυνσης του κύκλου των συνεργατών της και της υιοθέτησης ευρύτερων (οριζόντιων) ή εξειδικευμένων (κάθετων) δράσεων.