«Ενεργός Πολιτειότητα: Το Σχολείο ως κέντρο δημοκρατικού διαλόγου στην τοπική κοινότητα. Η περίπτωση της Λέσχης Ανάγνωσης Ενηλίκων ‘Ταξιδευτές στο φως’».

Πλάτσκου Σ., Ευθυμάκη Μ. και Δαβράδου Α., Εκπαιδευτικοί, Μέλη της Λέσχης Ανάγνωσης Ενηλίκων του 13 Δ. Σχ Χανίων και του ΕΔΕΕΚ «Ταξιδευτές στο Φως»

Το παρόν άρθρο στοχεύει στο να παρουσιάσει τη Λέσχη Ανάγνωσης «Ταξιδευτές στο φως», να τονίσει την καταλυτική της λειτουργία ως φορέα δημοκρατικού διαλόγου σε μια κοινότητα της πόλης των Χανίων, καθώς και να καταδείξει το ρόλο του σχολείου στο όλο εγχείρημα.

Πλάτσκου Σ., Ευθυμάκη Μ. και Δαβράδου Α., Εκπαιδευτικοί, Μέλη της Λέσχης Ανάγνωσης Ενηλίκων του 13 Δ. Σχ Χανίων και του ΕΔΕΕΚ «Ταξιδευτές στο Φως»

Το παρόν άρθρο στοχεύει στο να παρουσιάσει τη Λέσχη Ανάγνωσης «Ταξιδευτές στο φως», να τονίσει την καταλυτική της λειτουργία ως φορέα δημοκρατικού διαλόγου σε μια κοινότητα της πόλης των Χανίων, καθώς και να καταδείξει το ρόλο του σχολείου στο όλο εγχείρημα.