«Εκπαιδευτική Ηγεσία: Ενώνοντας τα κομμάτια του πάζλ. Ένας κριτικός αναστοχασμός για το Πρόγραμμα ‘ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ-ΕΙΜΑΙ ΕΝΕΡΓΟΣ/Η»

Βαρβαντάκη Ελπίδα, Προϊσταμένη Νηπιαγωγός 1ΟΥ Νηπιαγωγείου Μουρνιών Επιμορφούμενη του Προγράμματος «ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ-ΕΙΜΑΙ ΕΝΕΡΓΟΣ/Η»

Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του εναλλακτικού επιμορφωτικού Προγράμματος «ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ-ΕΙΜΑΙ ΕΝΕΡΓΟΣ/Η» για διευθυντικά στελέχη που υλοποιήθηκε κατά το σχ. έτος 2012-13 από το ΕΔΕΕΚ στα Χανιά. Πρόκειται για μια προσπάθεια κριτικού αναστοχασμού του Προγράμματος. Στο πρώτο μέρος επιχειρείται η τοποθέτηση του Προγράμματος πάνω στις Αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων, μέσω του αναστοχασμού προσωπικά βιωμένων εμπειριών της γράφουσας στο Πρόγραμμα. Στο δεύτερο μέρος περιγράφεται μια εκπαιδευτική δράση/παρέμβαση που πραγματοποιήθηκε στο 1ο Νηπιαγωγείο Μουρνιών. [...]

Βαρβαντάκη Ελπίδα, Προϊσταμένη Νηπιαγωγός 1ΟΥ Νηπιαγωγείου Μουρνιών Επιμορφούμενη του Προγράμματος «ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ-ΕΙΜΑΙ ΕΝΕΡΓΟΣ/Η»

Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του εναλλακτικού επιμορφωτικού Προγράμματος «ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ-ΕΙΜΑΙ ΕΝΕΡΓΟΣ/Η» για διευθυντικά στελέχη που υλοποιήθηκε κατά το σχ. έτος 2012-13 από το ΕΔΕΕΚ στα Χανιά. Πρόκειται για μια προσπάθεια κριτικού αναστοχασμού του Προγράμματος. Στο πρώτο μέρος επιχειρείται η τοποθέτηση του Προγράμματος πάνω στις Αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων, μέσω του αναστοχασμού προσωπικά βιωμένων εμπειριών της γράφουσας στο Πρόγραμμα. Στο δεύτερο μέρος περιγράφεται μια εκπαιδευτική δράση/παρέμβαση που πραγματοποιήθηκε στο 1ο Νηπιαγωγείο Μουρνιών. [...]