Εναλλακτικές προτάσεις αξιοποίησης των ΤΠΕ στο σχολείο. Η περίπτωση διδασκαλίας του ποιήματος του Ελύτη “Το τρελοβάπορο” στην ΣΤ΄ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου

Απόστολος Κ. Καρύδας, Σχολικός Σύμβουλος Α/μιας Εκπαίδευσης & Επιμορφωτής Β΄ Επιπέδου στις ΤΠΕ

Τα τελευταία χρόνια υπάρχει έντονη συζήτηση στη χώρας μας για τα οφέλη που μπορούν να προσφέρουν οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Παρά ταύτα σε πολλούς εκπαιδευτικούς δεν είναι ξεκάθαροι οι μέθοδοι της αποτελεσματικής εισαγωγής των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στην εργασία αυτή θα προσπαθήσουμε να παρουσιάσουμε εναλλακτικούς τρόπους χρησιμοποίησης των ΤΠΕ στην διδακτική πράξη [...]

Απόστολος Κ. Καρύδας, Σχολικός Σύμβουλος Α/μιας Εκπαίδευσης & Επιμορφωτής Β΄ Επιπέδου στις ΤΠΕ

Τα τελευταία χρόνια υπάρχει έντονη συζήτηση στη χώρας μας για τα οφέλη που μπορούν να προσφέρουν οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Παρά ταύτα σε πολλούς εκπαιδευτικούς δεν είναι ξεκάθαροι οι μέθοδοι της αποτελεσματικής εισαγωγής των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στην εργασία αυτή θα προσπαθήσουμε να παρουσιάσουμε εναλλακτικούς τρόπους χρησιμοποίησης των ΤΠΕ στην διδακτική πράξη [...]