Ο Ρόλος της Κινητικής Ανάλυσης ως Εργαλείο Ανίχνευσης, Αξιολόγησης και Βελτίωσης της Μαθητικής Απόδοσης στη Βασική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών

Καβαζίδου Ελένη, Χορο/κινησιοθεραπεύτρια, Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων Μαράκη Ελένη, Υποδιευθύντρια ΠΕΚ Ηρακλείου, Σχολική Σύμβουλος Δημοτικής Εκπαίδευσης 3ης Περιφέρειας Ηρακλείου Κατσαγκόλης Αθανάσιος, Υποδιευθυντής ΠΕΚ Ηρακλείου, Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου-Λασιθίου Φαχαντίδου-Τσιλιγίρογλου Άννα, ομότ. Καθηγήτρια, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Η Κινητική Συμπεριφορά είναι μία σύνθετη έννοια που συμπεριλαμβάνει τη φυσική, ψυχοκινητική και γνωστικο-κινητική ικανότητα του ατόμου να ανταποκρίνεται σε καθημερινές δραστηριότητες απόδοσης έργου, φυσικού, νοητικού και κοινωνικού. Αν και στα πρώτα στάδια αγωγής του παιδιού (βρεφική και νηπιακή ηλικία) η ψυχοκινητική ανάπτυξη έχει πρωτεύοντα ρόλο στις εκπαιδευτικές διαδικασίες, ο ρόλος της ψυχολογίας της κινητικής απόδοσης και της συμβολικότητας της κινητικής συμπεριφοράς δεν αποτελούν βασικό γνωστικό πεδίο κατάρτισης των εκπαιδευτικών στην Π/θμια και Δ/θμια Εκπαίδευση, αν και αποτελεί χρήσιμο εργαλείο ανίχνευσης, αξιολόγησης και βελτίωσης της μαθητικής απόδοσης. [...]

Καβαζίδου Ελένη, Χορο/κινησιοθεραπεύτρια, Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων Μαράκη Ελένη, Υποδιευθύντρια ΠΕΚ Ηρακλείου, Σχολική Σύμβουλος Δημοτικής Εκπαίδευσης 3ης Περιφέρειας Ηρακλείου Κατσαγκόλης Αθανάσιος, Υποδιευθυντής ΠΕΚ Ηρακλείου, Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου-Λασιθίου Φαχαντίδου-Τσιλιγίρογλου Άννα, ομότ. Καθηγήτρια, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Η Κινητική Συμπεριφορά είναι μία σύνθετη έννοια που συμπεριλαμβάνει τη φυσική, ψυχοκινητική και γνωστικο-κινητική ικανότητα του ατόμου να ανταποκρίνεται σε καθημερινές δραστηριότητες απόδοσης έργου, φυσικού, νοητικού και κοινωνικού. Αν και στα πρώτα στάδια αγωγής του παιδιού (βρεφική και νηπιακή ηλικία) η ψυχοκινητική ανάπτυξη έχει πρωτεύοντα ρόλο στις εκπαιδευτικές διαδικασίες, ο ρόλος της ψυχολογίας της κινητικής απόδοσης και της συμβολικότητας της κινητικής συμπεριφοράς δεν αποτελούν βασικό γνωστικό πεδίο κατάρτισης των εκπαιδευτικών στην Π/θμια και Δ/θμια Εκπαίδευση, αν και αποτελεί χρήσιμο εργαλείο ανίχνευσης, αξιολόγησης και βελτίωσης της μαθητικής απόδοσης. [...]