Καλές πρακτικές στην εκπαίδευση ενηλίκων : Συνεργατικά δίκτυα και όμιλοι προβληματισμού στην κοινότητα μάθησης των εκπαιδευτικών

Δρ. Ραμουτσάκη Ιωάννα, Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Χανίων

Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η ανάδειξη καλών και σύγχρονων πρακτικών στην εκπαίδευση ενηλίκων, οι οποίες προκύπτουν από τη βιωματική εμπειρία της συγγραφέως, με βάση τις ποικίλες επιμορφωτικές δράσεις της για τους εκπαιδευτικούς. Η εργασία βασίστηκε, αρχικά, σε σχετικό ερωτηματολόγιο διερεύνησης των επιμορφωτικών και αναπτυξιακών αναγκών των συναδέλφων, βάσει του οποίου οργανώθηκαν και οι αντίστοιχες επιμορφωτικές δράσεις και κυρίως : συνεργατικά δίκτυα και όμιλοι προβληματισμού στην κοινότητα μάθησης των συναδέλφων από τα σχολεία επιστημονικής και παιδαγωγικής αρμοδιότητάς της. [...]

Δρ. Ραμουτσάκη Ιωάννα, Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Χανίων

Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η ανάδειξη καλών και σύγχρονων πρακτικών στην εκπαίδευση ενηλίκων, οι οποίες προκύπτουν από τη βιωματική εμπειρία της συγγραφέως, με βάση τις ποικίλες επιμορφωτικές δράσεις της για τους εκπαιδευτικούς. Η εργασία βασίστηκε, αρχικά, σε σχετικό ερωτηματολόγιο διερεύνησης των επιμορφωτικών και αναπτυξιακών αναγκών των συναδέλφων, βάσει του οποίου οργανώθηκαν και οι αντίστοιχες επιμορφωτικές δράσεις και κυρίως : συνεργατικά δίκτυα και όμιλοι προβληματισμού στην κοινότητα μάθησης των συναδέλφων από τα σχολεία επιστημονικής και παιδαγωγικής αρμοδιότητάς της. [...]