Από την θεωρία και την εκπαιδευτική πράξη στη συμμετοχική εσωτερική αξιολόγηση του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Χανίων

Τριανταφύλλου Σοφία - Κρεμμυδά Σοφία

Με την παρούσα εισήγηση επιχειρούμε και ευελπιστούμε να συνδράμουμε τους Εκπαιδευτές Ενηλίκων στο έργο τους, σκιαγραφώντας το χρονοδιάγραμμα-οργανόγραμμα «Αξιολόγησης Μονάδας Εκπ/σης Ενηλίκων», με γνώμονα μια ενδελεχώς μελετημένη μεθοδολογία σχεδιασμού [...]

Τριανταφύλλου Σοφία - Κρεμμυδά Σοφία

Με την παρούσα εισήγηση επιχειρούμε και ευελπιστούμε να συνδράμουμε τους Εκπαιδευτές Ενηλίκων στο έργο τους, σκιαγραφώντας το χρονοδιάγραμμα-οργανόγραμμα «Αξιολόγησης Μονάδας Εκπ/σης Ενηλίκων», με γνώμονα μια ενδελεχώς μελετημένη μεθοδολογία σχεδιασμού [...]