Της Σύνταξης – Editorial

Της Σύνταξης – Editorial

To τεύχος 17 του «Εκπαίδευση Ενηλίκων και Πολιτισμός στην Κοινότητα» αποτελεί το καταληκτικό τεύχος των πρακτικών του 1ου Πανελλήνιου/Περιφερειακού Συνεδρίου για τη Διά Βίου Μάθηση-Εκπαίδευση Ενηλίκων-Κοινοτική Ενδυνάμωση & την Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών που πραγματοποιήθηκε από το ΕΔΕΕΚ στα Χανιά στις 12-14 Ιουνίου του 2015. Ένα συνέδριο που απώτερό του στόχο είχε τη Διασύνδεση των τοπικών φορέων για την ανάπτυξη της τοπικής κοινότητας.

Το παρόν τεύχος, αποτελείται από δώδεκα κείμενα με ποικίλη θεματολογία, τα οποία υποβλήθηκαν στην συντακτική ομάδα του Συνεδρίου μέσα στο καλοκαίρι, μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής τους. Η Συντακτική ομάδα, ωστόσο, στο πνεύμα την συμπεριληπτικής λογικής του ΕΔΕΕΚ, αποφάσισε την έκδοσή τους με την πλήρη ευθύνη των κειμένων και του περιεχομένου τους να βαραίνει απολύτως τους δημιουργούς τους. Για τη διευκόλυνση της μελέτης τους παρατίθενται στη συνέχεια τα ονόματα των συγγραφέων και οι τίτλοι των εν λόγω εισηγήσεων:

  1. Χατζηπαναγιώτου  Παρασκευή, Η επιτυχής δικτύωση εκπαιδευτικών ως μηχανισμός υποστήριξης της συνεχιζόμενης επαγγελματικής τους ανάπτυξης και της σχολικής βελτίωσης
  2. Ραμουτσάκη Ιωάννα, Καλές πρακτικές στην εκπαίδευση ενηλίκων : Συνεργατικά δίκτυα και όμιλοι προβληματισμού στην κοινότητα μάθησης των εκπαιδευτικών
  3. Πλάτσκου Στέλλα, κ.ά., Αντιδρώντας στη βία: Βιωματικό εργαστήριο εκπαιδευτικού δράματος για την αντιμετώπιση της ηθικής παρενόχλησης και του εργασιακού ψυχολογικού εκφοβισμού στην εκπαίδευση
  4. Στεφανίδου Νατάσα, Σύγχρονες προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση Ενηλίκων κρατούμενων σε σωφρονιστικά καταστήματα
  5. Ανδρουλάκης Κωνσταντίνος, Το Ψυχόδραμα ως εργαλείο στην εκπαίδευση ενηλίκων
  6. Τριανταφύλλου Σοφία & Κρεμμυδά Σοφία, Από την θεωρία και την εκπαιδευτική πράξη στη συμμετοχική εσωτερική αξιολόγηση του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Χανίων
  7. Μυστακίδου Θεοδώρα, Αποτελεσματικότητα Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας: απόψεις εκπαιδευομένων ΣΔΕ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης
  8. Γαβριλάκη Ειρήνη, Μινωικά παλάτια και εκπαιδευτικοί περίπατοι στον λαβύρινθο της γνώσης
  9. Μαρτίνου Σωτηρία, Ετερογενείς ομάδες μάθησης και εσωτερική διαφοροποίηση της διδασκαλίας
  10. Καβαζίδου Ελένη, κ.ά., Ο Ρόλος της Κινητικής Ανάλυσης ως Εργαλείο Ανίχνευσης, Αξιολόγησης και Βελτίωσης της Μαθητικής Απόδοσης στη Βασική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών
  11. Καρύδας Απόστολος, Εναλλακτικές προτάσεις αξιοποίησης των ΤΠΕ στο σχολείο. Η περίπτωση διδασκαλίας του ποιήματος του Ελύτη ‘Το τρελοβάπορο’ στην ΣΤ΄ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου
  12. Τσιραντωνάκη Σμαράγδη, Θεωρία και πρακτική διαχείρισης της αλλαγής σε σχολική μονάδα πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

Καλή σας ανάγνωση!

 

Της Σύνταξης – Editorial

To τεύχος 17 του «Εκπαίδευση Ενηλίκων και Πολιτισμός στην Κοινότητα» αποτελεί το καταληκτικό τεύχος των πρακτικών του 1ου Πανελλήνιου/Περιφερειακού Συνεδρίου για τη Διά Βίου Μάθηση-Εκπαίδευση Ενηλίκων-Κοινοτική Ενδυνάμωση & την Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών που πραγματοποιήθηκε από το ΕΔΕΕΚ στα Χανιά στις 12-14 Ιουνίου του 2015. Ένα συνέδριο που απώτερό του στόχο είχε τη Διασύνδεση των τοπικών φορέων για την ανάπτυξη της τοπικής κοινότητας.

Το παρόν τεύχος, αποτελείται από δώδεκα κείμενα με ποικίλη θεματολογία, τα οποία υποβλήθηκαν στην συντακτική ομάδα του Συνεδρίου μέσα στο καλοκαίρι, μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής τους. Η Συντακτική ομάδα, ωστόσο, στο πνεύμα την συμπεριληπτικής λογικής του ΕΔΕΕΚ, αποφάσισε την έκδοσή τους με την πλήρη ευθύνη των κειμένων και του περιεχομένου τους να βαραίνει απολύτως τους δημιουργούς τους. Για τη διευκόλυνση της μελέτης τους παρατίθενται στη συνέχεια τα ονόματα των συγγραφέων και οι τίτλοι των εν λόγω εισηγήσεων:

  1. Χατζηπαναγιώτου  Παρασκευή, Η επιτυχής δικτύωση εκπαιδευτικών ως μηχανισμός υποστήριξης της συνεχιζόμενης επαγγελματικής τους ανάπτυξης και της σχολικής βελτίωσης
  2. Ραμουτσάκη Ιωάννα, Καλές πρακτικές στην εκπαίδευση ενηλίκων : Συνεργατικά δίκτυα και όμιλοι προβληματισμού στην κοινότητα μάθησης των εκπαιδευτικών
  3. Πλάτσκου Στέλλα, κ.ά., Αντιδρώντας στη βία: Βιωματικό εργαστήριο εκπαιδευτικού δράματος για την αντιμετώπιση της ηθικής παρενόχλησης και του εργασιακού ψυχολογικού εκφοβισμού στην εκπαίδευση
  4. Στεφανίδου Νατάσα, Σύγχρονες προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση Ενηλίκων κρατούμενων σε σωφρονιστικά καταστήματα
  5. Ανδρουλάκης Κωνσταντίνος, Το Ψυχόδραμα ως εργαλείο στην εκπαίδευση ενηλίκων
  6. Τριανταφύλλου Σοφία & Κρεμμυδά Σοφία, Από την θεωρία και την εκπαιδευτική πράξη στη συμμετοχική εσωτερική αξιολόγηση του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Χανίων
  7. Μυστακίδου Θεοδώρα, Αποτελεσματικότητα Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας: απόψεις εκπαιδευομένων ΣΔΕ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης
  8. Γαβριλάκη Ειρήνη, Μινωικά παλάτια και εκπαιδευτικοί περίπατοι στον λαβύρινθο της γνώσης
  9. Μαρτίνου Σωτηρία, Ετερογενείς ομάδες μάθησης και εσωτερική διαφοροποίηση της διδασκαλίας
  10. Καβαζίδου Ελένη, κ.ά., Ο Ρόλος της Κινητικής Ανάλυσης ως Εργαλείο Ανίχνευσης, Αξιολόγησης και Βελτίωσης της Μαθητικής Απόδοσης στη Βασική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών
  11. Καρύδας Απόστολος, Εναλλακτικές προτάσεις αξιοποίησης των ΤΠΕ στο σχολείο. Η περίπτωση διδασκαλίας του ποιήματος του Ελύτη ‘Το τρελοβάπορο’ στην ΣΤ΄ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου
  12. Τσιραντωνάκη Σμαράγδη, Θεωρία και πρακτική διαχείρισης της αλλαγής σε σχολική μονάδα πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

Καλή σας ανάγνωση!